Mijn gebeurtenissen - Reisverslag uit Weatherford, Verenigde Staten van Bouwke Mulder - WaarBenJij.nu Mijn gebeurtenissen - Reisverslag uit Weatherford, Verenigde Staten van Bouwke Mulder - WaarBenJij.nu

Mijn gebeurtenissen

Blijf op de hoogte en volg Bouwke

29 September 2013 | Verenigde Staten, Weatherford

Heey allemaal,

Bedankt voor alle leuke reacties! Ja ik zou foto's plaatsen maar mijn mobiel sd kaart was vol en ik had mijn camera niet bij mij. Doordeweeks is het te druk met sport en school om wat op de blog te zetten dus de foto's volgen Again. Verder had ik woensdag een tennis wedstrijd eerst double verloren met 3-8 daarna een single en ik won!! Met 8-1. Ik heb aankomende donderdag ook een wedstrijd ouders mogen komen kijken dus als je zin hebt kom kijken:) Verder hadden we vorige week een birstday diner want sharons Mother was birthday ze werd 81 dat vierden we met een diner in een restaurant het was good! Het weer is nog steeds warm maar het is Fall dus word kouder en kan regenen zoals vandaag. Wij hadden ook al 1 keer storm zwarte lucht en harde wind en veel regen. Ook zijn Sharon en ik gisteren naar weatherford gegaan voor mij een extra sport broek en Sharon schoenen ze heeft maar 12 paar zei ze. En we hebben vissen voor in de waterbak van de paarden zit allemaal alg op boden vissen eten het op. Toen gingen we ook nog naar een restaurant genaamd Logans het was good lekkere steak!! Vrijdag heb ik homecoming dat is dat de football thuis komt spelen en groot feest. Maar daar voor moet je ook een date vragen dat heb ik gedaan haar naam is Haley Grubbs. Maar je moet ook voor de date een mum kopen een grote brosh met daar op haar naam en jou naam mag je zelf weten. De jongens krijgen een kleine brosh op hun bovenarm die geeft de date. Ook heb ik hier veel in restaurants gegeten hier eten ze niet zo veel thuis maar dat is niet erg :) ik ga nu ophouden hoop jullie weer genoeg ge informeert.

Groetjes Bouwke vanuit een zonnig Texas

  • 29 September 2013 - 06:40

    Bert, Marijke, Remco, Jesmer En Dennis Logtenberg:


    Heej Bouwke,

    Zo te lezen heb je het geweldig naar je zin. Lekker hoor, zoveel activiteiten en leuke dingen. Heel veel plezier met alles en nog een prettige zondag!

    Groetjes vanuit Zuidwolde van de Logtenbergjes

  • 29 September 2013 - 08:52

    Grietje Palmers:

    Hoi Bouwke ,
    Leuk voor je dat alles zo goed bevalt. Geniet van alles en groetjes vanuit Echten.

    Harm en Grietje.

  • 29 September 2013 - 10:42

    De Gritters:

    Leuk om weer een nieuw verslag van je te lezen. Zo te lezen bevalt het je goed. Gelukkig sport je veel, dat moet ook wel als je zo vaak in een restaurant eet ;-)
    Veel plezier met de "homecoming" vrijdag! We lezen vast wel hoe het geweest is!
    Groetjes vanuit Havelte van Bert, Marjan, Luan en Jin

  • 29 September 2013 - 11:52

    Clarianne:

    hoi bouwke !
    ik zei gister nog tegen je moeder bij wim op zijn verjaardag ,bouwke schrijft nog niet zo veel op zijn blog!
    maar leuk om te lezen wat je allemaal doet daar. tot de volgende keer
    groetjes van uit hoogeveen.

  • 29 September 2013 - 16:19

    De Bootjes:

    hoi bouwke,
    fijn dat je het zo naar je zin hebt, veel plezier op het grote feest vrijdag
    volgens mij begin je al aardig in het engels te denken, wij zijn benieuwd naar de foto's

    groetjes, de bootjes

  • 04 Oktober 2013 - 23:28

    Jan En Riet:

    Hoi Bouwke,
    Goed te lezen dat je het daar naar je zin heb. Je zult ondertussen je tweede tenniswedstrijd wel gehad hebben en nu je homecomming met je date. We zijn benieuwd te horen hoe dat is geweest. We gaan over een kleine twee weken naar Nederland en zullen van je ouders de details wel horen.
    Heel veel plezier daar,
    Groet Jan en Riet

  • 04 Oktober 2014 - 13:13

    Rachida:

    Ik ben verliefd op man die getrouwd. hij heeft me niet verteld daarna kom ik achter hoe moet ik nu doen ik ben verliefd ik kan niet zonder hem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Weatherford

Bouwke

Actief sinds 28 Aug. 2013
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 11167

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 30 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: