Chrisdtmas and life in TEXAS - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van Bouwke Mulder - WaarBenJij.nu Chrisdtmas and life in TEXAS - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van Bouwke Mulder - WaarBenJij.nu

Chrisdtmas and life in TEXAS

Blijf op de hoogte en volg Bouwke

26 Januari 2014 | Verenigde Staten, Fort Worth

Hey Yall,

Ik ben er nog!

How are yall?? met mij gaat het goed. om te beginnen gaan we wat terug in de month begin january Christmas.

Christmas:
Ik vierde Christmas eerst s avonds here at my home in aledo. Dat was met Sharon childeren ( Joshua and Mitchel) en hun vrouw/vriendin en kinderen. eerst gingen we lekker eten en als dessert Sharon's heerlijke chocolate cake. After that gingen de kinderen hun pakjes openen en wij keken en daarna kregen Sharon kinderen en ik onze stocking en daar zaten leuke cadeautjes in. En daarna gaven we onze cadeautjes aan elkaar ik gaf Sharon's kinderen hun cadeautjes en zij gaven de cadeautjes aan mij and hannah. In de morgen deden Kenny en Sharon en Hannah en ik de cadeautjes aan elkaar want Kenny moest die avond/nacht werken. That was Christmas Eve.

Now Christmas Day:
Christams day hebben we gevierd bij Sharon's mother first gingen we daar heel lekker en veel eten op z'n Amerikaans! Daarna deden we een ruilspel met de hele family iedereen kocht een cadeau for $40 dollar en dan breng je dat mee en scheidt de mannen cadeau's van de vrouwen. Dan pakje een nummer uit the stocking en wie nummer1 is gaat eerst daarna 2 enz. Maar nummer 2 kan ook kiezen om het cadeau van nummer 1 te stelen en zo ook nummer 3 en ga zo maar verder. Eerst deden de vrouwen dit en daarna de mannen dat was heel leuk en heel grappig ik had uiteindelijk de duck dynatsy cup het houd warm water warm en koud water koud (very handy). En toen dit was afgelopen gingen we naar huis.

Now New Years Eve:
New Years Eve bleven we thuis want je doet niet zo veel met new year, here in texas its not that big deal and in america. Maar was wel gezellig met family! lekker gegeten en verder tv gekeken. Kenny moest wel naar zijn werk later op de avond.

Volgende ochtend:
Kenny was jarig de volgende dag dus we deden wat hij wou de hele dag. Wij gaven zijn cadeautjes een paar dagen later hij vond alle cadeautjes heel leuk.

Verder hebben we veel gereisd en dingen gedaan.

Wij zijn ook naar de Game geweest waar Aledo tegen een andere school moest spelen wij hebben gewonnen het was leuk te zien hoe zij playden en het was in een grootte arena very biggg.

Maar dit weekend zijn wij naar Oklahoma geweest voor Hannah's college want zij gaat naar Oklahoma State Univertity. We were driving friday evening. wij vertrokken om 5uur en kwamen aan om half 10 lange rit dus. Maar wij sliepen bij Ruthanne de zus van Sharon. Volgende ochtend zijn we naar de college gegaan was heel groot op de kampus wonen en zijn waarschijnlijk 30000 mensen dat is veel!! maar alleen zaterdag waren er 1000-2000 mensen voor kijken op de college best veel dus. Het was een hele leuke dag om te kijken op z'n college, en savonds reden we weer terug naar huis 4 uur maar dat is niet zo lang valt best mee.

Verder gaat met mij alles goed ik heb nog wel een beetje last van mijn hersenschudding ik was in church en we deden een spel in het donker en ik liep tegen iemand aan en dat was very painfull. Maar verder gaat het goed.

Ik hoop dat jullie dit weer leuk vinden om te lezen en ik schrijf wel weer doei!

  • 27 Januari 2014 - 07:39

    De Bootjes:

    hey bouwke,

    leuk om weer eens wat te horen van je, fijn dat je het zo naar de zin hebt
    we hebben hier nog steeds geen echte winter
    groetjes van ons allemaal
    en tot de volgende keer

  • 27 Januari 2014 - 20:03

    Marjan Gritter:

    Hey Bouwke,

    Leuk om weer een verslag van je te lezen. Ik kan merken dat je niet zo veel Nederlands meer spreekt! Leuk dat je dit keer foto's erbij hebt gedaan!
    We kijken uit naar je volgende verslag.

    Groeten van de Gritters

  • 28 Januari 2014 - 07:12

    Fam. Buning:

    hey bouwke
    mooi om weer eens wat van je te lezen!! en leuke foto,s!!
    groetjes van ons.

  • 31 Januari 2014 - 22:19

    Bert, Marijke, Remco, Jesmer En Dennis Logtenberg:

    Heej Bouwke,

    Bedankt voor je verslag. Leuk! En vooral de foto's, het is leuk om een beeld te krijgen van je leven in Amerika. Nog veel plezier want voor je het weet is het jaar alweer voorbij.

    Groetjes vanuit Zuidwolde van de Logtenbergjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Worth

Bouwke

Actief sinds 28 Aug. 2013
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 11171

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 30 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: