leven in Texas - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van Bouwke Mulder - WaarBenJij.nu leven in Texas - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van Bouwke Mulder - WaarBenJij.nu

leven in Texas

Blijf op de hoogte en volg Bouwke

03 November 2013 | Verenigde Staten, Fort Worth

Heey allemaal,

Eindelijk kan ik weer eens wat op de blog zetten ja jullie kunnnen eindelijk weer eens wat lezen over mij.

Dus een paar weekenden geleden zijn wij ( Sharon, Kenny en ik) richting Dallas gegaan want we moesten een huisbezoeking doen close by dallas. Daarna na de huisbezoeking zijn wij naar Dallas Airport gereden om mijn geld te wisselen en dat was groot de airport. Daarna gingen we naar de film GRAVITY leuke en goede film. after that liepen we een sportzaak in en kocht ik een t-shirt voor tennis en een drink beker halve gallon. Zondags heb ik toen tennis gespeeld tegen een jongen tennis match moet je doen tegen je teamleden.

Dan het weekend daarop Hebben we weer 2 uur heen en 2 uur terug gereden voor een bezoeking van een ander hostfamely in albany. En toen we dat hadden gehad reden we weer terug en aten we at a mexican restaurant heel goed eten. dan de zondag hebben we in de morgen Casimir en ik het huis maar een schoongemaakt het was vies. en na dat zijn wij ( Kenny, Sharon , Casimir en ik) naar de cinema gegaan en hebben we de film CAPTAIN PHILIPS gezien dat was ook een hele goede movie. Dan Maandag want het was Columbusday ( hadden we vrij van school) gingen Kenny en ik naar een food store voor de paarden en gingen we eten halen voor de paarden. En verder heb ik geleerd voor school.

Dan het volgende weekend zijn Kenny en ik op vrijdag na school naar de ranch gegaan (Kenny's moeder) en hebben waren we daar het hele weekend. Dat was een leuk weekend om te beginnen, toen we heen gingen viel de deur van de trailer uit de trailer maar het was alleen maar de zadelhok dus alles in de backseat en verder gaan.( deur is ergens on the highway). Daarna rijden we en het begint te regenen en het is donkerrrr. Dan eindelijk aangekomen alles uitgeladen eten en naar bed. s' morgens op en gingen we naar de stad Abeline voor eten en op terugweg liet Kenny's moeder zien waar ( in kleinere stadje) haar moeder en meer familieleden woonden of wonen.Dan s'middags Kenny ging rijden op paard en ik ging rondlopen en foto's maken van cactussen. Zondag's in de morgen gingen we alles inpakken en gingen we weer terug rijden. Was dus een leuk weekend.



Dan het weekend daarop ZIJN we naar SIXFLAXS geweest en dat was awesume het was een heel groot atractiepark met achtbanen en alles of dat was heel leuk en heb ik een leuke girl ontmoet een brazilliaanse girl. En na Sixflaxs zijn Donna ( Mijn coordinator en haar dochters en Simon een Duitse exchange student) en ik naar een COLORED RODEO gegaan dat was so awsume to see hoe de mensen op de stier zaten en er proberen op te blijven. Na dat sliep ik bij Donna en ging ik zondag weer naar huis toe. Zondags hebben Casimir en ik bij vrienden filmpje gekeken Pirates of the carribian. leuk weekend dus.

En dan dit weekend zijn we (Kenny, Sharon en ik) gisteren zaterdag naar een stadje toe gereden waar ik de naam niet meer van weet en bezochten we mogelijke hostfamelies. En we zagen ook oude Amerikaanse auto en keken daar bij. Dan vandaag zondag Kenny en ik zijn alleen thuis en gaan naar de film ENDORS GAME en dat is het weekend oo ja wij hadden halloween maar we vierden het niet :( maar de stroom viel uit in school lachen.

Dit was weer wat hoe mijn leven er hier in nog steeds maar al beetje kouder TEXAS eruit ziet.

Groetjes Bouwke

  • 05 November 2013 - 05:35

    Barero:

    Hoi Bouwke

    Wat weer een verhaal zeg. het lijkt wel of je steeds aan het reizen bent en zeer leuke dingen doet. Hoe gaat het op school??? Of heb je daar geen tijd voor ha ha.
    Zeg een braziliaanse girl dat is wel erg ver weg hoor??? Die weet vast niet wat sneeuw is. hoe komt dat???
    Uit je verhaal te lezen heb je het wel naar je zin Super.
    Hier geen nieuws verder tot de volgende keer maar weer.

    Groetjes Barero.

  • 06 November 2013 - 23:12

    Bert, Marijke, Remco, Jesmer En Dennis Logtenberg:

    Heej Bouwke,

    Leuk om te lezen dat je het super naar je zin hebt daar. Hier gaat het leven ook gewoon door. Jesmer heeft net z'n toetsweek afgerond en Dennis en Remco zijn druk met alles voor school en alle drie zijn ze lekker bezig met het basketballen. We hebben nu zelfs een basketbalstandaard bij ons huis.

    Wordt er bij jou op school veel aan basketbal gedaan? Dat vinden de jongens hier wel leuk om te horen denk ik.

    Veel succes met alles daar en tot een volgende keer!

    Groetjes vanuit Zuidwolde van Bert, Marijke, Remco, Jesmer en Dennis

  • 12 November 2013 - 10:04

    Jan En Riet:

    Hoi Bouke,

    Wij zijn weer terug van vakantie en hebben je blog gelezen. Zo te zien doe je niets anders dan heel veel reizen, uit eten en films kijken. Hoe gaat het op school, of is dat bijzaak, ha ha ha.
    We waren vorige week een paar dagen in Nederland en zijn natuurlijk even bij je ouders, zus en Shifra geweest, de laatste heb ik even flink geknuffeld, want ik miste onze banjers natuurlijk, die waren in Hongarije bij vrienden, tijdens onze vakantie. We hebben de foto's van jou gezien, het ziet er allemaal geweldig uit, wat een jaar heb je.
    Groetjes Jan en Riet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Worth

Bouwke

Actief sinds 28 Aug. 2013
Verslag gelezen: 635
Totaal aantal bezoekers 11168

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 30 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: