Ben er - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van Bouwke Mulder - WaarBenJij.nu Ben er - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van Bouwke Mulder - WaarBenJij.nu

Ben er

Blijf op de hoogte en volg Bouwke

04 September 2013 | Verenigde Staten, Fort Worth

Zo ik ben er en wat is het groooot maar ik zou even beginnen met de dag van de vlucht. Eerst reden wij naar Schiphol daar wachten en toen afscheid genomen toen door de douane en ik liep direct naar mijn vlucht kon instappen en vloog weg naar London Heathrow. Zo ik was daar moest ik door de douane en ik was daar door moest ik wachten 1uur en toen ging ik lopen en liep ik Tina tegen het lijf (de mevrouw die ons begeleide tijdens de vlucht naar New York). Nadat gingen wij zoeken en kwamen er steeds meer mensen op een gegeven moment was de hele groep er. Wij gingen naar de douane en na de douane lippen wij naar het vliegtuig die was groot. Op een gegeven moment gingen wij opstijgen en vlogen wij met een vlucht van 7uur naar New York. Heel lang dacht ik maar viel mee en het was een leuke vlucht want ,ik heb veel gekletst met een Italiaans meisje en was heel gezellig ook begon het vliegtuig te schudden dat was op zich best grappig. Toen aangekomen in New York newark moesten we door de douane onze koffers pakken en verder inchecken dat gedaan weer door de douane en wachten tot dat ik weg ging. Maar na 2 uur wachten was de vlucht gecanceld. Maar ik zat met een Amerikaanse vrouw te praten genaamd cramen en zei hielp mij tot dat ik bij mijn gastgezin in Dallas was. Uiteindelijk konden wij een vlucht om 7uur nemen en gingen wij om 7uur de lucht in. Aangekomen in Dallas stonden Kenny Sharon Hanna en Casimir mij op te wachten leuk. Op een gegeven moment kwam mijn koffer en wij stapten in de truck grote pick up (Een ford f150). En reden naar het huis, maar onderweg wij praatten over eten en wij reden langs een soort Mac Donalds en namen eten (hamburger met friet) mee naar huis. Thuis aangekomen alles opgegeten en naar bed. Volgende ochtend vandaag dus douchen eten en naar school dus my first day at school! De school is very big maar het is leuk om weer naar school te gaan. Ik heb als sport tennis en iets met gewicht heffen verder heb ik uw history and enlish en iets met koken en wiskunde en een soort science met de aarde en de ruimte. Verder ben ik weer thuis en moet dingen invullen en ik zie wel weer verder. Trouwens het is hier heeeeel warm maar daar wen ik wel aan. Ik heb fort worth omdat Aledo niet werkt want dan is het bij Chicago dus daarom.

  • 05 September 2013 - 02:24

    Ageeth:

    Hoi Bouwke

    Wat heb je onderweg al veel meegemaakt. Ik had al gezien gisternacht dat je vlucht later was. Dit is het voordeel van nachtdienst.
    Dus je bent al naar school geweest ik dacht dat je wel moest bij komen van de lange reis maar geen medelijden met je dus.
    Het wordt hier ook warm 30 graden gelukkig is dit mijn laatste nacht dus kan ik er ook van genieten.
    Zeg we blijven je volgen tot schrijf's.

    Groeten Ageeth

  • 05 September 2013 - 15:58

    Bert Buning:

    succes daar Bouwke

  • 05 September 2013 - 18:17

    Jan En Riet:

    Hoi Bouwke,

    Je reis is zo te lezen prima verlopen.
    Het warme weer zal je snel genoeg aan wennen.
    Hier is het ook meestal warm en als we een iets frissere dag hebben zitten we
    gelijk te klagen.
    We hopen dat je een fijne tijd zal hebben en we zullen je blog met veel plezier
    volgen en zullen je van onze dingetjes op de hoogte houden
    Groet Jan en Riet

  • 05 September 2013 - 18:28

    BErt MOnique MIchelle En NIck:

    Hoi Bouwke

    Ja hoor ook vanaf de Drift volgen we je vanaf nu.
    Fijn te weten dat je veilig aangekomen bent.
    Geniet ervan :-)
    Groetjes van BeMoMiNi

  • 05 September 2013 - 18:53

    Bert, Marjan, Luan En Jin:

    Hoi Bouwke, wat gaaf dat je al een stukje geschreven hebt! En wat moet je al snel naar school. Ik dacht dat je eerst even rustig mocht bijkomen van je reis, maar direct naar school. Dit is dus echt geen vakantie ;-)
    Wij kijken nu al uit naar je volgende verslag! Groeten van de Gritters

    P.S: het is hier ook 30 graden!

  • 08 September 2013 - 19:43

    Buurtjes Van 22.:

    Hai Bouwke.

    Ik ben zonet eens door Aledo gereden met Streetview. Grappig om daar net zo'n Shell-pomp te zien als bij ons. Verder wel een beetje een kaal landschap, maar het is een winteropname, dus het ziet er nu vast leuker uit. Heb je het adres van de school? Kunnen we die ook even bekijken.

    Schrijf je gauw weer een verslagje. We kijken er naar uit.

    Groetjes van de buuv.

  • 09 September 2013 - 23:22

    Bertus En Jannetta:

    Hoi Bouwke wat stoer allemaal man ik zou zoiets niet durven hoor. Maar Petje af voor jouw Wij willen je graag volgen zo Hier in Dwingeloo is het allemaal goed en de verdere groetjes van Bertus en Jannetta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Worth

Bouwke

Actief sinds 28 Aug. 2013
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 11182

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 30 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: